TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA:
13 LUTEGO (środa) 2019 r. w Punkcie Informacji Turystycznej w Kurowie (sala na parterze), ul. Wojska Polskiego 1 (dawna wikarówka przy kościele parafialnym).
Ze względów organizacyjnych prosimy o wcześniejsze zgłoszenia udziału w szkoleniu.
Zgłoszenia przyjmujemy telefonicznie (81 50 16 140) lub mailem: lgd@zielonypierscien.eu najpóźniej do
12 lutego br. W zgłoszeniu należy podać: imię i nazwisko uczestnika, telefon kontaktowy i adres e-mail.
ADRESACI SZKOLENIA: potencjalni beneficjenci wsparcia, w tym m.in. samorządy, organizacje pozarządowe, osoby fizyczne z obszaru gmin: Baranów, Janowiec, Kazimierz Dolny, Końskowola, Kurów, Markuszów, Nałęczów, Puławy (gmina wiejska), Wąwolnica, Wojciechów i Żyrzyn.
do godz. 09.00 – przyjazd uczestników, rejestracja i serwis kawowy
09.00 – 09.10 – Przywitanie uczestników i informacja o programie szkolenia;
09.10 – 10.00 – Kto może ubiegać się o wsparcie z inicjatywy LEADER na poprawę ogólnodostępnej infrastruktury rekreacyjnej? Jakie wymogi formalne trzeba spełnić? Zasady oceniania i wyboru operacji, kryteria oceny wniosków;
10.00 – 10.30 – Omówienie formularza i instrukcji wypełniania wniosku o przyznanie pomocy finansowej;
10.30 – 10.45 - Przerwa kawowa;
10.45 – 12.15 – Omówienie formularza i instrukcji wypełniania wniosku o przyznanie pomocy finansowej (cd.), załączniki do wniosku;
12.15 – 13.00 - Warunki umowy o wsparcie finansowe; zachowanie zasady konkurencyjności przy udzielaniu zamówień;
13.00 – Zakończenie szkolenia.